Ressun Autokoulu

Ressun Autokoulu Oy
Kalevankatu 8-10
00100 HELSINKI

Puhelin 050 493 8986 (Bror Torstensson)

Sähköposti: info@autokouluressu.fi

Opettajat

Bror Torstensson 050 493 8986
Matti Juutinen Varaukset Brorin kautta

Hintatiedot

B-KURSSI, henkilöauto (ei aikaisempaa korttia).
Kurssi sisältää 4 tuntia teoriaa (luokka tai virtuaali), 10 ajotuntia, riskientunnistamiskoulutuksen (4 oppituntia teoriaa ja 4 ajotuntia), autonkäytön tutkinnossa (omavastuu 0 euroa) sekä sähköisen oppikirjan ja oppimisympäristön. Riskientunnistamiskoulutuksen ajo-opetus sisältää pimeän ajon simulaattorilla sekä opetuksen ajoharjoitteluradalla.
Hinta 1390 euroa

B-KURSSI, henkilöauto (aikaisempi ajokortti AM120, AM121 tai A-luokan ajokortti)
Kurssi sisältää 10 ajotuntia, riskientunnistamiskoulutuksen (4 oppituntia teoriaa ja 4 ajotuntia), autonkäytön tutkinnossa (omavastuu 0 euroa) sekä sähköisen oppikirjan ja oppimisympäristön. Riskientunnistamiskoulutuksen ajo-opetus sisältää pimeän ajon simulaattorilla sekä opetuksen ajoharjoitteluradalla.
Hinta 1330 euroa

B-KURSSI, henkilöauto - Ilman RTK kurssia (ei aikaisempaa korttia).
Kurssi sisältää 4 tuntia teoriaa (luokka tai virtuaali), 10 ajotuntia, autonkäytön tutkinnossa (omavastuu 0 euroa) sekä sähköisen oppikirjan ja oppimisympäristön.
Hinta 930 euroa

Riskientunnistamiskoulutus ajokortillisille (RTK)
Hinta 460 euroa (Hinta sisältää ajoharjoitteluradan käyttömaksun)
HUOM. Jos pimeäajo on suoritettu kurssin hinta on 350 euroa